Raiffeisen Bank, probleme cu aplicația: Tranzacțiile apar dublate
Aplicația Raiffeisen Bank nu va mai funcționa o perioadă.
Mai precis, în noaptea aceasta (5 – 6 decembrie 2022), în intervalul orar 23:00 – 3:00, aplicația nu va fi funcțională.
„În noaptea aceasta (5 – 6 decembrie 2022), în intervalul orar 23:00 – 3:00, vom derula o acțiune de mentenanță. Astfel, vor fi indisponibile următoarele servicii: aplicațiile de internet și mobile banking: Raiffeisen Online, Smart Mobile dedicate clienților persoane fizice; aplicația Raiffeisen Smart Market; noul Raiffeisen Online IMM, Smart Business, Raiffeisen Online și Smart Mobile dedicate clienților persoane juridice; aprobarea tranzacțiilor e-commerce prin SmartToken; Cardurile de debit și credit emise de Raiffeisen Bank rămân funcționale în tot acest timp.
În intervalul de timp în care aplicația SmartToken nu va fi funcțională, veți putea autoriza plățile online efectuate cu cardul prin parola statică și codul OTP primit prin SMS.
Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/…/disponibilitatea-serviciilor/
Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate). Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”, a transmis Raiffeisen Bank.
VEZI ȘI ALTE ȘTIRI:
Reportul la categoria I a jocului Joker depăşeşte 12,53 milioane de lei (peste 2,54 milioane de euro) la tragerea care va avea loc joi, 8 decembrie, în timp ce la Noroc este în joc o sumă în valoare de 4,68 milioane de lei (peste 949.400 de euro), informează Loteria Română.
Potrivit sursei citate, la Loto 6/49 se înregistrează, la categoria I,