Facebook a anunțat noul nume al companiei

Compania Facebook a anunțat joi că își schimbă numele, parte a unui proces de rebranding și o schimbare de strategie care vine după ce platforma de social media este ținta unor critici intense în ultima perioadă.  Compania fondată de Mark Zuckerberg a anunțat schimbarea numelui în cadrul conferinței sale anuale pentru dezvoltatori și a motivat că noul nume sub care va opera reflectă mai bine ceea ce face acum firma, relatează BBC.Noul nume al companiei-mamă va fi Meta, dar numele rețelei sociale cu care a pornit Mark Zuckerberg va rămâne Facebook. De asemenea, compania va avea și un nou logo, ce seamănă cu semnul matematic pentru „infinit”. Noul logo al companiei Facebook, care s-a rebranduit și se numește acum „Meta” Foto: Profimedia Images Pe de altă parte, Facebook și-a dezvăluit joi și planurile pentru metaverse, noul său proiect – o lume online în care oamenii se pot juca, pot lucra și comunica într-un mediu virtual, adesea cu ajutorul căștilor VR. Mark Zuckerberg a făcut o prezentare spectaculoasă a metaversului, în care a arătat el însuși cum poate face, printre altele, scufundări virtuale împreună cu doi prieteni. Mișcarea de rebranding amintește de un demers similar al Google, care în 2015 și-a restructurat compania numindu-și firma-mamă Alphabet, însă numele nu a prins foarte bine la public.În ce context vine schimbarea numelui companieiFacebook a anunțat joi că și-a schimbat numele în Meta, ca un semnal că își schimbă strategia pentru a pune accentul pe dezvoltarea lumii sale virtuale, în condițiile în care principala sa rețea socială este în criză. Anunțul a fost făcut de însuși Mark Zuckerberg: „De acum încolo, vom fi în primul rând metavers. Nu Facebook în primul rând”, a declarat Mark Zuckerberg în discursul susținut la conferința anuală a companiei. „Facebook este unul dintre cele mai utilizate produse din lume.

 » Aflați mai multe informații aici.

Posted on