Înscrierile de utilizatori noi pe platforma de socializare sunt la ”un nivel istoric”, potrivit directorului general al companiei, Elon Musk, în condiţiile în care compania se confruntă cu un exod în masă al agenţilor de publicitate şi al utilizatorilor care fug pe alte platforme din cauza preocupărilor legate de verificarea conturilor şi discursuri instigatoare la ură, transmite Reuters, citată de News.ro.
Înscrierile au fost în medie de peste două milioane pe zi în ultimele şapte zile, din 16 noiembrie, în creştere cu 66% faţă de aceeaşi săptămână din 2021, a spus Musk într-un tweet de sâmbătă noaptea.
El a mai afirmat că minutele active ale utilizatorilor au fost la un nivel record, cu o medie de aproape 8 miliarde de minute active pe zi în ultimele şapte zile, începând din 15 noiembrie, o creştere de 30% în comparaţie cu aceeaşi săptămână a anului trecut.
Afişările de discursuri instigatoare la ură au scăzut începând cu 13 noiembrie, comparativ cu octombrie a anului trecut.
Uzurparea de identitate raportată pe platformă a crescut la începutul acestei luni, înainte şi în urma lansării Twitter Blue, potrivit lui Musk
Aplicaţia Twitter 2.0 The Everything” a lui Musk va avea caracteristici precum mesaje directe criptate (DM), tweet-uri lungi şi plăţi, potrivit tweetului.
Într-un alt tweet de duminică, Musk a spus că vede ”o cale prin care numărul de utilizatori lunari ai Twitter va depăşi un miliard în 12 până la 18 luni”.
Agenţii de publicitate de pe Twitter, inclusiv companii mari precum General Motors, Mondelez International, Volkswagen AG, au întrerupt publicitatea pe platformă, nemulţumiţi de noul şef.
Musk a spus că Twitter se confruntă cu ”o scădere masivă a veniturilor” din cauza retragerii agenţilor de publicitate,