Lidl, învins – O tânără a postat pe TikTok până când Lidl a scos un produs de pe raft

O tânără de 23 de ani din Scoția a reușit să determine lanțul de magazine Lidl să scotă un produs de pe rafturi, după ce aceasta a semnalat că nu poate fi consumat, conform BBC.

Ea a făcut o campanie pe TikTok după ce a observat că laptele vegetal de orz miroase urât și are cocoloașe, scrie G4media.ro

CITEȘTE ȘI JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase

Luna, cunoscută sub numele de @lunahtic, a vrut ca Lidl să reacționeze la îngrijorările sale cu privire la laptele de ovăz și, după o campanie de o singură femeie, a reușit să determine compania la o reacție.

Lidl a scos de pe rafturi tot laptele de ovăz care urma să expire anul următor, după ce videoclipurile ei au avut milioane de vizualizări.

Într-un videoclip, Luna a introdus laptele Lidl printr-un blender după comentariile adepților care au sugerat că laptele avea nevoie doar de „un shake bun” „Este lapte bun și îl folosesc de ani de zile”, a spus ea. „Folosesc patru cutii de carton în fiecare săptămână și cumpărasem un lot mare din acesta cu expirare până la data de 2022. Dar am observat că, când l-am deschis că era plin de cocoloașe și chiar mirosea.

„Am crezut că este doar cartonul, dar am încercat alte câteva și toate au fost așa. La 15 august am contactat sediul central Lidl și am cerut o rambursare pentru suma de 11,20 de lire sterline pe care o cheltuisem pe lapte.

CITEȘTE ȘI În plin sezon al murăturilor, ANPC descoperă în România oțet falsificat. Produsul, retras din Penny, Carrefour, Kaufland, Auchan și Cora

„Nu mi-au dat niciodată o rambursare, dar au spus că echipa lor de asigurare a calității a analizat-o.

 » Aflați mai multe informații aici.

Posted on