Un număr mic de consumatori obosiți de inflație au căutat oferte de Black Friday la magazinele din marile orașe, inclusiv New York, Los Angeles, Chicago și alte locații, marcând începutul unui nou sezon al cumpărăturilor de sărbători din SUA, crucial pentru comercianții cu amănuntul într-un mediu economic incert. În schimb, vânzările online au atins un record de 9,12 miliarde de dolari, transmite Reuters, preluată de News.ro.
Mulți cumpărători care și-au deschis portofelul au spus că achizițiile lor au fost strategice, nu impulsive.
CITEȘTE ȘI Un ”fost general” din Corpul Pușcașilor Marini american face parte din Wagner, susține Prigojin
”Am așteptat reduceri”, a spus Tulio Rose, în vârstă de 28 de ani, care și-a luat un televizor cu ecran mare de la un magazin Best Buy din Los Angeles, în timp ce făcea cumpărături cu Barnisha Nill, în vârstă de 35 de ani. Cei doi au economisit aproximativ 500 de dolari la un televizor Samsung cu un ecran de 85 de inci (2,16 metri) pentru noul lor apartament.
Aproximativ 166 de milioane de oameni plănuiau să facă cumpărături începând de la sărbătoarea de joi pentru Ziua Recunoștinței și până la următoarea zi de luni, supranumită ”Cyber Monday”, când sunt oferite reduceri la cumpărăturile online, potrivit Federației Națională pentru Retail, cu aproape 8 milioane mai mult decât anul trecut.
Dar cu ploi sporadice în unele părți ale țării, magazinele au fost mai puțin aglomerate decât de obicei de Black Friday.
“De obicei, în această perioadă a anului, te chinui să găsești parcare. Anul acesta, nu am avut nicio problemă în obținerea unui loc de parcare”, a declarat Marshal Cohen, consilier șef al NPD Group Inc.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Ajutoare de la stat de câte 1.400 lei din fonduri UE pentru plata facturilor la energie ale românilor vulnerabili.