Renault – Marca Dacia, o veritabilă vedetă a grupului

Renault Group a publicat rezultatele financiare în trimestrul al treilea, cu o scădere a cifrei de afaceri cauzată de crizele existente la nivel global, însă cu un nivel mai mic decât media industriei auto.

Grupul auto Renault a raportat o cifră de afaceri de 8,98 miliarde de euro, în intervalul iulie – septembrie, în scădere cu 13,4 %, pe o piață globală de autovehicule care a scăzut cu 22,3 %. Volumul de automobile vândut de grupul francez s-a ridicat la 599.027 unități, în scădere cu 22,3% față de intervalul similar din 2020.

Pe intervalul ianuarie – septembrie, Renault Group a vândut 2,02 milioane de vehicule, cu 2,6% mai multe decât anul trecut. Veniturile consolidate ale grupului Renault, după nouă luni, au crescut cu 12,3% la 32,3 miliarde euro, cu peste 4 miliarde în plus față de anul trecut. Sectorul auto a avut o creștere chiar mai mare, de 13,6%, respectiv un total de 28 miliarde euro.

Renault Group precizează că a continuat în trimestrul al treilea strategia de creștere a vânzărilor pentru canalele cele mai rentabile, parte din strategia de orientare către valoare, în detrimentul volumelor, care a condus și la creșterea prețurilor de vânzare, ceea ce a contribuit cu aproape 3 procente la creșterea veniturilor.

Marca Dacia a fost o veritabilă vedetă a grupului, în trimestrul al treilea, modelul Sandero ajungând cel mai vândut vehicul din Europa, iar Duster cel mai vândut SUV din Europa. Dacia a vândut în trimestrul al treilea 138.375 de vehicule, în scădere cu 11,2 % față de perioada similară a anului precedent, o pierdere mult mai mică în comparație cu ceea ce se întâmplă pe piața europeană, din cauza crizei de semiconductori.

CITEȘTE ȘI Instrumente pentru o muncă remote eficientă

După nouă luni,

 » Aflați mai multe informații aici.

Posted on